maanantai 2. heinäkuuta 2012

Yves Rocher

Suurin shokki kouluunpääsystä on nyt ohi ja ajattelin tulla esittelemään mun Yves Rocherin tilaukseni :)

Mun iho on oikeastaan nyt puoli vuotta ollut kuin minkäkin teinitytön, eli punoitusta,rasvoittumista ja näppylöitä ihan koko ajan. Joten Yves Rocherille lähti tilaukseen nuorelle iholle tarkoitetut ihon puhdistustuotteet


 Pure System: Kuoriva puhdistusgeeli (Tästä tuotteen sivuille)
TEHOHOITOA TUKKEUTUNEILLE IHOHUOKOSILLE
Kasvipohjaisilla mikrokuulilla on ihoa puhdistava vaikutus
- Poistaa ylimääräisen talin ja puhdistaa ihon.
- Poistaa mustapäitä ja pienentää niiden kokoa.
- Ehkäisee finnien ja mustapäiden syntymistä.
Tuotteen +: Saippuaton koostumus ei kuivata ihoa.

(Teksti lainattu Yves Rocherin sivuilta)

Purkin ulkonäkö ei mun mielestä ole mikään maailman paras, mutta ei se onneksi haittaa :D Olen käyttänyt tätä nyt noin viikon ja olen tykästynyt. Tuotteen haju ei ole kauhean vahva, mikä on plussaa. Iho tuntuu puhtaalta mutta ei kuivalta tämän käytön jälkeen. Käytän tätä aamuin illoin. Alapuolella kuva puhdistusgeelistä.




Pure System: Ihoa kirkastava kasvovesi(Tästä tuotteen sivuille)

TEHOHOITOA IHOHUOKOSILLE
Ihohuokosia supistava vaikutus:
- Puhdistaa ihohuokoset syvältä
- Supistaa ihohuokosia ja antaa iholle mattapinnan
- Vähentää finnien punoitusta
Tuotteen +: Öljytön geelikoostumus puhdistaa ihon kuivattamatta.

(Teksti lainattu Yves Rocherin sivuilta)

Tätäkin on tullut käytettyä nyt noin viikon verran ja tykkään myös tästä. Kasvoveden tuoksu on voimakkaampi kuin puhdistusgeelin, mutta minua se ei haittaa. Mulla tämä kuivattaa hieman ihoa, mutta kun kasvot kosteuttaa tämän jälkeen kunnolla, niin asia on hoidossa. Suurimman järkytyksen koin kun luulin tämän olevan kasvovettä, ja koostumus olikin sellaista geelimäistä :D Tätä käytän myös aamuin illoin. Alla kuva koostumuksesta


Olen ollut tyytyväinen molempiin tuotteisiin, epäpuhtaudet ja ihon punoitus ovat huomattavasti vähentyneet.

Samassa paketissa tilasin itselleni myös aurinkopuuterin, jossa on kolmea eri sävyä. Tästäkään ei ole mitään pahaa sanottavaa!


Mutta, siinähän ne olivat :)

Mä lopetin tosiaan mun työssäoppimisen kesken, koska en ehtisi suorittamaan sitä kokonaan loppuun, koska tässä nyt on hirveästi kaikkea muuttohärdelliä heti vain kun asunnon saan käsiini. Olisihan siitä paljon kokemusta saanut, mutta ei mua kyllä harmita yhtään. Ei se hirveästi nappaa olla seitsemää viikkoa ilmaiseksi töissä. Niin ja ehdin jo erota koulusta. Joten, nyt sitten lomailen yliopiston alkuun asti ja sitten saakin alkaa opiskella ihan tosissaan.

Nauttikaa kesästä!


2 kommenttia:

  1. ootko yksin muuttamassa vai muuttaako mies mukana ?

    VastaaPoista