maanantai 9. heinäkuuta 2012

Party feeling

Heissan!

Se kesä taas katosi jonnekin? Kauheet vesisadet ainakin täälläpäin Suomea. Ei oo kyl aikoihin ollut näin huonoa kesäsäätä.

 Mut anyway, käytiin mun kaverin kanssa perjantaina vähän viihteellä ja tässä muutama asukuva


Asua ei mun tarvinnut kauaa miettiä. Tilasin kyseisen mekon H&M:ltä jo hetki sitten ja nyt sain sen ekaa kertaa ylleni. Rakastuin mekkoon ensisilmäyksellä ja ajattelin, että palautan sen sitten, ei se kuitenkaan sovi mulle. Mutta aah <3 Mä rakastuin. Aivan ihanaa materiaalia, ei ole liian pitkä tällaiselle kääpiölle ja näyttää vaan niin hyvältä :)

Tosin mun naama ei näemmä näytä aina yhtä hyvältä :D Perusdatailua ja palkkaripulloki päässy kuviin!

Mun kaveri ei tosiaan ole mikään yökerhoystävä, joten yleensä me mennään vain johonkin pubiin istuskeleen ja jutteleen. Asia on mulle täysin ok, ihan yhtä hauskaa on, vaikka mä kaipaankin aina tanssimaan.

Vietettiin iltaa Henry's Pubissa, mikä sijaitsee siis Hämeenkadulla ja voin sanoa, että mulla oli mukavin ilta pitkästä aikaa. Kotiin lähdettiin n. kolmen aikoihin.


Lauantaina ja sunnuntaina ei tehtykään mitään erikoista. Lauantaina käytiin syömässä ja leffassa katsomassa Nälkäpeli ja sunnuntaina käytiin salilla. Mulla kävi sikäli hyvä tuuri, että sain töitä heinäkuulle! Ainoa minus, että työpaikka on mun kotipaikkakunnalla, joten mä joudun asumaan mun vanhemmilla viikot. Eipä tässä mitään muuten, mutta täällä ei ole enää oikein kavereita eikä siis mitään tekemistä, enkä tykkää notkua mun vanhempien nurkissa. Mulla oli tänään eka työpäivä ja onpa väsy. En saanut yöllä nukuttua kuin ehkä tunnin, koska täällä ukkosti. Ihanaa olla herkkäuninen... Mutta jos tänään sitten ajoissa sänkyyn :)

Toivotaan aurinkoisia kelejä ja älkääkä hukkuko lätäköihin :)

2 kommenttia:

  1. Siis mä en oikeast tajua tota "KESÄSÄÄTÄ". jos aamulla töihin lähtiessä laittaa pitkät housut, niin todennäköisesti sieltä päästessä on lämpötila reilusti plussan puolella ja läkähtyy.. ja toisinpäin :-D Toi mekko on superkiva, tykkään erityisesti siitä, että se on eripituinen edestä ja takaa ja se sopii ihan älyttömän hyvin sekä sun hiusten että silmien väriin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis sama, aamulla kylmä ja kun pääsee töistä, niin on kuuma :D Ihan samanlaista säätä kuin yleensä keväisin, ei oikein tiedä miten tuonne ulos pitäis pukeutua.

      Kiitos kovasti, mä tykkään kaikista liehuhelmaisista mekoista, joissa on eri pituisia osioita :) Harmi vaan, aina kun niitä koitan, niin se pisin osa osuu mulla maahan :( Ensimmäistä kertaa löysin nyt siis mekon joka pituudeltaan sopii mullekin!

      Poista