sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Sunnuntai

Niin se viikko taas hurahti ohi :) Viikonlopun olin Tampereella kotona ja nyt oon taas täällä vanhempieni nurkissa. Töitä on ainakin vielä kahdeksi viikoksi, ehkä pitempäänkin.

Viikko ei ollut kauhean urheilupainotteinen, mutta sain jotain aikaiseksi:

Maanantai: Zumba
Tiistai: Vapaa
Keskiviikko: Vapaa
Torstai: Vapaa
Perjantai: Salikäynti, jalat
Lauantai: Salikäynti, kädet , 2 tunnin lenkki
Sunnuntai: Salikäynti, keskivartalo

Piti tosiaan salilla käynti ajoittaan viikonloppuun, kun en voi täällä kotipaikkakunnalla käydä :D Oli aika tiukkaa vetää koko kroppa läpi kolmeen päivään, kyllä joka paikassa tuntuu! Muutenkin ahdistaa, kun ei täällä vanhemmilla jaksa lenkkeillä yksinään niin paljon kuin mieheni kanssa Tampereella. Onneksi mun työ on fyysista, joten hiki valuu kyllä työpäivän jälkeen.

Launtaina käytiin katsomassa yhtä asuntoa Helsingissä, mitä meille oltiin tarjottu, mutta päätettiin, ettei oteta sitä. Etsintä siis jatkuu!

Viikolla on taas varmaan niin puhki ja poikki, etten päivittele, mutta yritetään. Eikä mulla ole täällä edes kameraa mukana :/

Loppuun kuvia mun pitkistä hiuksista, jota oon alkanu himoitsemaan takaisin. Taitaa alkaa kasvatustyö :D Eikä tuo punainenkaan väri huono ole!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti