maanantai 16. heinäkuuta 2012

Sisustusta

Näin alkuun mainittakoon, että mä vihaan sisustamista. Tai viha-sana voi olla vähän liian jyrkkä. En mä siitä ainakaan tykkää :D Tykkäisin siitä vähän enemmän, jos mulla olis töitä, millä tienata paljon paljon rahaa siihen!

Kuitenkin, kun nyt on muutto Helsinkiin edessä(ja kämppää ei näkyvissä) ja uusi asunto tulee eteen, niin mä haluaisin ekaa kertaa vähän sisustaakin sitä. Kuusi vuotta kuitenkin pitäisi pääkaupunkiseudulla viettää, ja mä en pidä muuttamisesta, joten haluan aika nopeasti pysyvän kodin.

Sisustuksessa mä tykkään tummasta. Meillä on nytkin tummat työpöydät, keittiönpöytä ja sohva, jotka ostettiin, kun muutimme yhteen muutama vuosi sitten. Suurin osa tavaroista on kuitenkin kierrätettyä, joten ne ei sovi minkään kanssa yhteen ja ovat vaan hätävaraa :D Kun mä saan oman omakotitalon, sinne tulee tummaa puuta ja graniittia, aah <3

Tällä hetkellä sisustuksessa mä otan tosi paljon mun kissat huomioon. Siinä, missä muut laittaa ikkunalaudoille koriste-esineitä ja laittaa seinälle kivan hyllyn, mun ikkunalaudoilla on peitot kissoja varten ja koriste-esineet on visusti lasikaapissa :D Mä kulutan rahaa leluihin ja raapimapuihin. Mä haluan, että mun pojilla on hyvä olla ja että ne viihtyy. Silloin minäkin viihdyn.

Mä olen olettanut, että mun tulevassa vuokra-asunnossa on vaaleat seinät. Olohuoneeseen tulee uusi tv-taso ja kirjahylly.

kuva: ikea.com
kuva: ikea.com

Näihin kahteen olen tykästynyt. Ne ovat simppeleitä eivätkä liian kalliita. Saatan kyllä päätyä johonkin toiseen kirjahyllyyn, kunhan näen tulevan asunnon. Kyseinen hylly on vain siitä hyvä, että sen voi kääntää vaikka kyljelleen ja se toimii edelleen. Monipuolisuus on todella iso plussa. Toisaalta haaveissa on myös hylly, missä on lasiovet. Sitten ehkä pitäisi ostaa olohuoneeseen vitriiniovellinen kaappi ja kyseisen kirjahyllyn voisi ostaa pienempänä ja ottaa makuhuoneeseen?

kuva: ikea.com
Sitten mä haluan saada meille kenkäkaapin. Mua ärsyttää, kun meidän kaikki kengät on niin epäjärjestyksessä! Toisaalta tämä kyseinen kenkäkaappi ei ole perfect. Haaveissa olisi kenkäkaappi, joka olisi syvempi, että siihen voi laittaa korin päälle, mihin voi jättää avaimet etc.

kuva: zooplus.fi

Eikä sovi unohtaa niitä kissoja!
Uuteen asuntoon haluan raapimapuun, joka ulottuu kattoon asti. Pojatkin siihen varmasti tyytyväisiä :)

Nämä tavarat on ne pakolliset, mitkä tulen ehdottamasti ostamaan uuteen asuntoon. Kaikkea ei varmaankaan saa kerralla, mutta hiljaa hyvä tulee.

Tää tyttö painuu nyt tän sisustuspostauksen jälkeen suihkuun ja unten maille, huomenna taas on mentävä töihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti