torstai 19. heinäkuuta 2012

H&M tilaus

Tänään lähti H&M:lle tilausta :) Ei mitään erikoista, lähinnä semmoisia juttuja, jotka tulee kovaan käytttöön!
kaikki kuvat: hm.com
Eli urheiluliivit, urheilutoppi ja tuollainen kesätoppi. Alimmaisen topin selkäosa on läpinäkyvää ja ihastuin siihen heti. Toivotaan, että on yhtä ihanan näköinen päälläkin :) Mulla ei tosissaan ole varaa ostaa merkkiurheiluvaatteita, joten nämä halpismerkit saavat kelvata. Ja olen niillä ihan hyvin pärjännytkin!

Päivät on nyt tosissaan mennyt töissä. Eilen kävin mun kaverin kanssa kahvittelemassa ja muuten olenkin viettänyt aikaa kotona. Mun poikaystävä tuleekin huomenna tänne ja tuo kissat mukanaan <3 Pojat jääkin tänne sitten siksi aikaa, kun mäkin täällä olen töissä. Mun miehen pitäisi nyt muistaa tuoda mulle kamera mukanaan, niin voin ottaa kuvia. Lauantaina meillä on tiedossa tuparit, jos muistais vaikka asukuvatkin sitten ottaa :D

Tänään varmistui sekin, että olen töissä täällä 17.8 asti. Rahaa tulee, onneksi. Mutta salilla käynti ja terveellisyys on vaikeampaa toteuttaa vanhempien kanssa asuessa. Kaipaan muutenkin Tampereelle. Neljä viikkoa sitten vielä tiedossa vanhempien luona.

Tänään on ollut aivan ihana sää, nauttikaahan auringosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti