tiistai 31. heinäkuuta 2012

Mökkeilyä

Viikonloppuna oltiin pienellä porukalla mökkeilemässä. Minä en vilukissana uskaltanu vieläkään uimaan, eli en taida heittää talviturkkia ollenkaan tänä vuonna :D



Eilen kävin mun lukion aikaisella luokkakaverilla kasvohoidossa. Olipas ihanaa pitkästä aikaa olla hoidettavana ja vain rentoutua :) Kiitos J!

Hoidon jälkeen juotavaa ja hedelmiä,nam!

Sain myös testerin Concura-nimisestä kasvojenkuorintavoiteesta, kaverini kehui tätä kovasti. Viikonloppuna pitää kyllä testata tätä :)


Haha, äiti toi mulle tuliaisia, mitkä voin viedä uuteen asuntoon Helsinkiin: Tiskirätti ja keittiöpyyhe :)



Me saimme tosiaan asunnon Helsingistä, matkaa kouluun on 6,5 km, mutta onneksi matka taittuu yhdellä bussilla. Laitamme asunnon kuitenkin hakuun koulun vierestä, mutta aluksi on vain pakko ottaa mitä saa, olen tyytyväinen että saatiin edes koti ja vielä halpaan hintaan. Kämppä tuli HOAS:in kautta.

Huomenna mulla on tiedossa hammaslääkäri, jaiks. Mulla paikattiin toukokuun lopussa hammas ja siitä lähtien hammas on vihlonut, jota ei ehkä pitäisi tapahtua enää kahden kuukauden jälkeen? Mutta, huomenna olen viisaampi :)

Obs! H&M:n paketti saapui tänään, vaate-esittely tiedossa seuraavaksi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti