perjantai 29. kesäkuuta 2012

Valinnan tulokset

Tässä nyt on oltu sanonko mitkä housuissa monta päivää ja odoteltu tuloksia eläinlääkiksestä. Yliopistohaku.fi:hin ne on yleensä tullu heti keskiyöllä, joten tiistai-iltana tää tyttö sitten valvo,odotteli ja meinas kuolla jännitykseen kun kello oli jotain 23.55

Itse en uskaltanut käydä katsomassa, vaan mun miehen piti käydä lukemassa mulle, mitä siellä lukee....

HYVÄKSYTTY!

Ei voi olla totta, mä pääsin eläinlääkikseen :) Itkuhan siinä pääsi ja kädet tärisi. Mä oon tätä aina halunnut ja ei tää paikka helpolla irronnut, paljon on töitä tämän eteen tehty ja paljosta luovuttu.

Torstaina mulla paukahti kirjeet sitten kotiin ja oon niistä vaadittavat täytelly ja hirveesti pitäis vielä kaikkea tehdä :) Asunto olisi nyt etusijalla...


Pitkästä aikaa tuntuu, että nyt tää elämä hymyilee :) Jes,mä onnistuin!

2 kommenttia:

  1. Paljon onnea kouluun pääsystä!:) Kivan oloinen blogi, taidan käydä kurkkii tänne vähän useamminkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kyllä töitäkin sen eteen tehtiin, mutta nyt sisällä ollaan! Tervetuloa vaan useamminkin :)

      Poista