tiistai 5. kesäkuuta 2012

Vuosipäivä

Meillä tosiaan oli 31.5 vuosipäivä, mutta juhlimme sitä vasta lauantaina. Kävimme Miamissa syömässä itsemme ähkyyn ja illalla tein meille kotona vielä jälkkäriä(olen niin porsas, että mistään näistä ruoka-annoksista ei tullut otettua kuvaa :D)

Kävimme ruoan jälkeen pikaisesti myös keskustorilla Ylex popissa. Kuulimme hiukan Elokuuta ja Paleface nähtiin kokonaan. Ilmaiset musiikkiesitykset kelpaa kyllä, Palefacella on mielestäni ihan hyvät sanoitukset ja ihana ääni.

Sää,kuten kuvasta näkyy,ei ollut parhaimmasta päästä, joten kuunneltuamme Palefacen, lähdimme äkkiä kotiin.

Eilen käytiin vielä leffassa katsomassa Prometheus. Olen aika leffojen suurkuluttaja, tykkään kaikentyylisistä elokuvista ja usein tuleekin käytyä. Kyseinen pätkä oli ihan ok,mutta minun mielestäni loppu oli vähän tylsä ja latisti koko leffaa.

Eilen elokuvissa hilluin tämännäköisenä:





Alimmassa kuvassa näkyy myös minun vuosipäivälahjani :) Sain mieheltäni tuommoset ihanat korvikset lahjaksi. Ne ovat yksinkertaiset, mutta silti niissä on jotain erikoista. Juuri minun tyyliset :)

Tänään olen jo käynyt kävelemässä ja ruokakaupassa. Seuraavana suunnitelmissa olisi vähän siivota tätä meidän asuntoa(kissat ovat taas sotkeneet!) ja illalla sitten salille. Nyt kun vietän kesälomaa, niin on kiva, että ehtii liikkua paljon ja pystyy katsomaan syömisensä tarkasti. Olenkin nyt koittanut olla "dieetillä" tämän lomani ajan :)

Kesäistä päivänjatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti