perjantai 1. kesäkuuta 2012

Diktaattori

Eilen kävin kaverini kanssa katsomassa Diktaattori-elokuvan. Jokainen on varmaan nähnyt ja kuullut siitä :D Kyseinen leffa ei ole oikein mun huumoria, mutta mikäs siinä, kyllä nyt vähän tuli naureskeltuakin.

Päivän asuna toimi tällainen kokonaisuus(ihanat teinipeilikuvat, kun se kamera on paskana...)


























Mulla oli eilen taas käytössä nuo vaaleat housut ja en sotkenut niitä,hyvä minä! 

En ole tainnutkaan mainita, mutta alakuvissa olevan takin tilasin Roxien verkkokaupasta ehkä noin kuukausi sitten. Bongasin takin yhdestä blogista ja rakastuin tuohon huppuun. Minulta puuttuikin paksumpi kevättakki, joten se oli hyvä (teko)syy tilata kyseinen ihanuus kotiin. Materiaali on sellaista halvan oloista ja kerää kaikki meidän asunnon kissankarvat itseensä, mutta ihana se on silti :)

Ennen elokuvan alkua kävin Anttilassa hakemassa itselleni kaikkea tavaraa, mitkä olivat päässeet loppumaan.

Freemanin kasvojenkuorintavoide
Tämä on ensimmäinen tuotteeni Freemanilta, vaikka olen jo kauan himoinnut näitä omaan kylpyhuoneeseeni. Testasin tätä eilen illalla, kun kävin suihkussa. Tuoksu oli ihana, mutta ei mun ihoni nyt mitenkään erikoista puhdistumista tai pehmeyttä saanut :) Toisaalta, kun käytän tätä useammin, ehkä sitten.  
 
Nivean kasvovoide
Minulla oli hauskaa illalla, kun levitin tätä kasvoilleni, että ei perhana, tämähän on samaa rasvaa, mitä käytin vielä muutama vuosi sitten, purkki on vain muuttunut. Ennen nämä meni nimellä Nivea Visage Young, purkki oli semmonen sininen ja hieman läpinäkyvä. Koostumus on voinut toki hieman muuttua. Lopetin tämän kyseisen rasvan käytön, koska ihoni alkoi kuivumaan, kun asuin Sveitsissä eikä tämä rasva riittänyt enää kosteuttamaan kasvojani.  Nytkin huomaan, että kasvoni ovat hieman liian kuivat, joten minun täytyy käydä varmaan hakemassa vielä toinen kosteusvoide kasvoille. Kannattaisi katsella vähän tarkemmin, ennenkuin ostaa niitä purkkeja :D

Got2b:n kuivashampoo
Tämä on ensimmäinen kuivashampooni, vaikka tämäkin on ollut ostoslistalla jo ties kuinka kauan :D Olen todella laiska pesemään hiuksiani, joten tämä tulee tarpeeseen.Testasin tätä tänään aamulla ja olen ihan tyytyväinen. Hiukset ovat puhtaammat oloiset ja hieman ilmavammat, tosin hiuksista näkee, että niihin on jotain suihkuteltu. Saattoi olla, että laitoin tätä myös hieman liikaa. Olen vannoutunut parturi-kampaamotuotteiden käyttäjä(kiitos lukuisille kampaajaystävilleni), mutta päätin nyt koittaa halvempaa vaihtoehtoa :) Ensi kerralla voisinkin panostaa esim. Tigin kuivashampooseen.

 Nivean syväpuhdistava kasvonaamio
Mun kasvoilla on tällä hetkellä joku teini-iän ongelma, eli näppyjä tulee kokoajan ja iho oikein kiiltelee. Saan vaivaa ainakin hetkeksi kuriin kasvonaamioilla.

Maybelline Smooth Primer,meikinpohjustusvoide
Sain tätä näytepaketin yhden lehden mukana ja tykkäsin kovasti! Minulla ei ole ennen ollut meikinpohjustusvoidetta, joten en osaa tehdä vertailuja muihin.


Sellaiset ostokset tällä kertaa :) 
Löytyykö teiltä kyseisiä tuotteita,vai voitteko suositella jotain muita?

Edit/ Niin ja muutin eilen tosiaan bannerin ja blogin nimeä hieman(en ole ollut siihen oikein tyytyväinen)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti