perjantai 8. kesäkuuta 2012

New shoes

Onko se naisilla aina näin vai miksi se on niin vaikeaa mulle olla ostamatta vaatteita,kenkiä ynnä muuta?

Olen koittanut olla ostoslakossa ja säästää vähän rahaa, mutta nytkin on vaatekaappiin ilmestynyt kahdet uudet kengät. Purin pari viikkoa sitten kesäkenkävarastoni ja totesin, että en tarvitse yhtään uusia kenkiä.





Nämä kengät lähti mukaan Skopunktenista. Ihastelin näitä jo muutama viikko sitten, mutta en sovittanut näitä. Mutta nyt kun olimme leffassa Cine Atlaksessa, mä en malttanut olla koittamatta näitä ja niin se sit vain tapahtui että mun oli pakko ottaa nämä mukaani. Mä en oikeastaan yhtään tykkää tuollaista paksuista koroista, mutta nämä kengät kolahti aivan täysin. Hinta oli 40 euroa.



Nämä ostin Turun H&M:ltä, kun olin pääsykokeissa. Olen kuolannut näitä kenkiä jo H&M:n nettikaupasta aika kauan, mutta kokoja ei ole ollut jäljellä. Turun H&M:ssä näin näitä mustina, mutta eipä niistä ollut kokoja jäljellä. Sitten siellä hyllyllä oli nämä yhdet ainoat valkoiset ja ne olivat vielä kokoa 36! Mun oli yksinkertaisesti pakko ostaa nämä :) Mielummin olisin ottanut nämä mustina, mutta onhan nuo valkoiset aivan upean kesäiset. Hintaa taisi olla 30 euroa.

Ensi viikolla vien tuon kameran korjausliikkeeseen, niin kuulen, että kannattaako sitä korjata vai ostanko uuden. Sitten loppuu nämä kännykkä kuvat :)

Mitäs piditte kengistä?

2 kommenttia:

  1. Noi ensimmäiset kengät on ihan unelmat!!<3 Pitäisköhän mun käydä Skopunktenissa ens viikolla kuolaamassa noiden perään? Jos niitä siis edes on siellä enään :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo,siis nuo kolahti mulle aivan täysin! Mun oli vaan pakko ostaa ne, sairaan makeet :D

      Kannattaa sitä käydä aina kattoos, jos niitä sattuis vielä olemaan.

      Poista