tiistai 16. elokuuta 2016

Huolehdi itsestäsi


Aikaa on taas vierähtänyt kovasti viime postauksesta. Kuvia on räpsitty milloin mistäkin pitkin alkuvuotta ja kesää

No mitäs mulle kuuluu? Ihan hyvää. Elämäni on kokenut suuria muutoksia tämän kuluneen vuoden aikana.

Koko alkuvuosi on ollut aika myllerrystä. Siihen on kuulunut muutto omaan asuntoon, ihana kesä ystävien kanssa festaroiden ja juhlien(vaikka kesä meni aivan liian nopeasti!), vanhassa työpaikassa töiden lopettamisen, pitkäaikaisten ihmissuhteiden kaatumisia, uusien ja upeiden ihmisten tulemista osaksi mun elämää, mun vanhojen ja parhaiden ystävisten näkemistä ja nyt tietenkin viimeisimpänä kiireisen, mutta niin opettavaisen klinikkavuoden alkaminen.

Sanotaanko, että mua ei ole ihan joka aamu hymyilyttänyt. Suuriin muutoksiin kuuluu aina suuria tunteita, eikä tämä ole aina helppoa. Varsinkin kun tällaisenä ihmisenä kuin minä, eli koen voimakkaasti kaikki tunteet, niin on ollut aika raskasta. Mä myöskin stressaan aivan liikaa. Huolehdin asioista, joille en aina voikaan mitään. Välillä ajattelen, että onko kaikki päätökset olleet oikeita. 

Silti mä olen niin tyytyväinen, missä olen nyt. Ainoa, joka aiheuttaa mulle pahaa mieltä, olen minä itse. Tämän kun aina muistaisi heikkoina hetkinä.
Hyvä ruoka, parempi mieli :)
Vihaan näitä voimalauseita, kun niitä tungetaan joka paikkaan, mutta aion myös nyt syyllistyä sellaiseen. :D Tämä lause kosketti mua ja aion pitää sen mielessä, kun elämä potkii päähän.

In the end, we only regret the changes we didn't take

Olikohan mulla tässä mitään sanomaa, haha. No ehkä tää oli tällainen omien ajatusten purkaminen. Kirjoittaminen on aina tuonut mulle jonkinlaista helpotusta, vaikka höpöttäisi vähän puuta heinääkin.

Virkistyspäivä työporukan kanssa @seikkailupuisto Huippu, Espoo
Mun loppuvuosi tulee olemaan aika hektinen opintojen puolesta, joten muu elämä täytyy yrittää pitää balanssissa, jotta jaksaa keskittyä täysillä uuden oppimiseen. Omasta jaksamisesta täytyy pitää huoli ja tehdä juttuja joista nauttii. Olla niiden ihmisten seurassa, jotka välittää susta ja jotka tuo sulle hyvää mieltä.
Kesän kohokohta; Ruisrock <3

Hyvää syksyn alkua kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti