lauantai 2. maaliskuuta 2013

Synttärit

Pari viikkoa sitten täytin 23 vuotta ja sen kunniaksi mun ihana rakas vei mut syömään Grotesk-nimiseen ravintolaan. Paikka on siis hieman hintavampi, mutta kai sitä kerran vuodessa voi käydä syömässä vähän kalliimmalla :)

Mä valitsin itselleni Helsinki Menun, joka sisälsi alkupalalla mateenmätiä, punasipulia, smetanaa ja blinin. Pääruoaksi hiillostettua kuhaa ja simpukkavaahtoa ja jälkiruoaksi suklaafondant. En ole ikinä syönyt noin hyvää ruokaa, nams! Menen varmastikin uudestaan :) Olin ilmeisesti niin nälkäinen, etten ehtinyt ottaa kuin pääruoasta kuvan.


Pääruoka
Suosittelen ravintolaa kyllä ehdottomasti :) Ja ai niin, sain mä kullalta ihana synttärilahjankin


Ikioma sykemittari! Voi vihdoin pitää silmällä sykettään ja kiva nähdä, paljonko niitä kaloreita oikeasti kuluu :)

Synttäreitäni olen juhlinut nyt vaikka missä, Tampereella pari viikkoa sitten ja eilen juhlittiin kurssikavereiden kanssa, kohta alkaa kyllä jo riittää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti