keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Näpit irti opintotuesta!

Tänään olin elämäni ensimmäisessä mielenosoituksessa. Aihe oli minua koskettava; opintotukeen tehtävät muutokset. Tunnelma oli Senaatintorilla jo korkealla!




Marssittiin sitten yhtenä isona kulkueena eduskuntatalolle kuuntelemaan päättäjien vastauksia. Hyvältä ainakin kuulosta, katotaan vain että muistaakohan ne antaneensa tällaisia lupauksia. Lähdinkin kulkueen jälkeen nopeasti käymään kotona ja sitten takaisin keskustaan tanssitunnille :) Nyt pitää vielä syödä hyvin ja sitten sänkyyn!

Mulla on ollut taas kiireitä, maanantaina oli taas vaihteeksi tentti ja koulu on vienyt muutenkin runsaasti aikaa viime viikkoina. Mulla on kuitenkin muutamia postausideoita mielessä ja yritän ehtiä niitä tässä toteuttaa. Ainakin ruokavalioon liittyen olen mielessäni pyöritellyt postausta, pitäisi vain ehtiä toteuttaa se :) Mutta kaikki aikanaan.



Olitteko te mielenosoituksessa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti