maanantai 7. tammikuuta 2013

Uusi vuosi, uudet kujeet

Mun piti tehdä kooste viime vuoden joka kuukaudesta, mut sitten aloin miettimään, että ehkei kannata :D Mä olin niin tolkuttoman tylsä alkuvuodesta, kun luin vaan pääsykokeisiin, joten ehkä me jätetään se tekemättä. Voisin kuitenkin muutamalla sanoa jotain edellisestä vuodesta.

Vuosi 2012 oli mulle tosi rankka. Tammikuun yhdeksäs mun koira Roki lähti pois luotamme. Mun molemmat kissat sairastui samoihin aikoihin. Olin itse kipeänä syntymäpäivänäni. Oli tosi hyvä vuoden aloitus. Pitkin alkuvuotta tuli tosia vastoinkäymisiä, jotka vei paljon mun energiaa.

Roki <3

Suurin ilo oli kuitenkin vasta edessä: Eläinlääketieteelliseen pääseminen. Kouluun pääsy jälkeen kaikki vastoinkäymiset tuntui paljon pienimmiltä.

Syksyllä nää kaiken maailman vaikeudet nostivat taas päätään ja mua alkoi jo lähinnä huvittaa, että kuinka paljon sitä itseään voi yhden ihmisen niskaan kaataa yhdessä vuodessa :D Ja vastauksena: PALJON!

Nyt on kuitenkin vuosi 2012 kahlattu läpi, hengissä ollaan ja yhtä terveenä kuin viime vuotenakin. Toivon, että tämän taisteluiden vuoden jälkeen vuosi 2013 olisi mulle paljon positiivisempi :)

Mun uudenvuodenlupaukset? Noh, mä lupasin sen, että hoidan kouluhommat siten, että pääsisin kaikista tenteistä helposti läpi, ettei mun tarvitse aina jännittää, että pääsinköhän kurssin läpi. Toinen ei ollut oikeastaan lupaus, lähinnä vain tahto; terveellisempi elämä. Olen nyt herkkulakossa ja syön todella kurinalaisesti. Tarkoitus ei ole siis laihduttaa vaan hommata itselleni hyvä olo oikealla ruokavaliolla ja liikunnalla. Kirjoitan tästä vielä erikseen postauksen :)

Joten, tervetuloa vuosi 2013!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti