torstai 27. joulukuuta 2012

Christmas presents

Nyt tulisi esittelyyn saamani joululahjat. En toivonut kuin muutamaa tavaraa ja ne sain, joten olen todella tyytyväinen :)




Poikaystäväni vanhemmilta sain kissatumput ja korurasian. Nuo tumput ovat aivan loistavat, mut saa aina hyvälle tuulelle, kun ostaa jotain kissa-aiheista :) Ja korurasia sopii aivan täydellisesti makuuhuoneeseen lipaston päälle. Suunnittelin, että jos laittaisin sinne ne korut, joita tulee käytettyä eniten, sillion ne olisi helposti saatavilla.




Poikaystävän isovanhemmat ja täti olivat ostaneet Dermosilin tuotteita. Paketista löytyi sokerikuorinta, kosteusvoide ja talvisalva. Toivotaan, että tuotteet sopivat mun iholle :)


Poikaystävän vanhemmilta tuli vielä Tangle Teezer. Tästä lahjasta olin tosi onnellinen, koska mun on pitänyt ostaa tämä itse jo kauan aikaa, mutta aina se on vain jäänyt. Joten jes, loistava lahja!

Poikaystävältäni sain ulkoisen kiintolevyn, mitä olen haikaillut jo kauan aikaa, että saisin siirrettyä sinne musiikkini ja valokuvani. Koskaan ei nimittäin tiedä, koska tietokone päättää sanoa sopimuksensa irti... Itse annoin poikaystävälleni lahjakortin Intersportiin, jos hän vihdoin ostaisi sen sykemittarin, mistä on ollut puhetta :)

Omilta vanhemmiltani sain vuodevaatteita, joita olin toivonut. Ostimme uuden sängyn muuton yhteydessä, joka on leveämpi kuin aikaisempi sänky, joten uusia lakanoita tarvitaan kipeästi :) Näitä en saanut kuvattua, koska laitoin ne pesuun, mutta eipä niissä nyt mitään ihmeellistä olekaan :D

Poikaystäväni sai vielä pari uutta paistinpannua ja teekannun, jotka nyt tietenkin tulevat yhteiseen käyttöön :)

Siinä taisi olla suurin osa lahjoista, jotain pientä saattoi unohtua, mutta kuitenkin :D

Mitäs te saitte lahjaksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti