perjantai 21. joulukuuta 2012

Neulemania

Tässä syksyn mittaan tuli osteltua muutama neule vaatekaappiin ja ajattelin vihdoinkin esitellä ne myös täällä :D Ne näyttävät todella rumilta noissa henkareissa, koittakaa kestää!



Tämän perusneuleen ostin JC:stä. Ihana, kivan löysä neule. Olen ehtinyt käyttämään tätä jo todella paljon :) Väri on todellisempi tuossa oikean puolisessa kuvassa. Talvella on niin vaikeaa saada hyviä kuvia, kun ei tuo luonnonvalo riitä, varsinkaan kun olen herännyt kolmen aikaan päivällä, kiitos yövuorojen.




Seppälästä löydetty neule lähti mun mukaani kahdessa eri värissä. Tuotteen kimaltelu sai heti mut innostumaan ja se oli menoa se :D Nämä ovat myös olleet mulla ahkerassa käytössä. Neuleet ovat löysänmallisia, mutta tykkään niistä juuri sellaisina.

Ai niin, olen tämän rakkauden unohtanut esitellä teille ;) Lisää kuvia myöhemmin!


 

Oletteko te neuleihmisiä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti