tiistai 30. lokakuuta 2012

Victoria's Secret

Jo yli vuosi sitten näin Cavan blogissa aivan ihanan takin, minkä hän oli tilannut Victoria's Secretiltä. Nyt hän oli laittanut, että sitä on vieläkin VS:n valikoimissa ja nyt se on alennuksessa. Takki on kummitellut mun mielessä jo vuoden verran ja olen sitä aina välillä käynyt ihailemassa.Tällä kertaa en tyytynyt pelkkään ihailuun, vaan tuo ihanuus lähti tilaukseen, mustassa värissä :) Olkoot tämä mun ennakkojoululahja!

kuva: www.victoriassecret.com
Mun mielestä tämä kuva ei ihan hirveästi imartele tätä takkia, koska olen nähnyt tästä muita kuvia, niin ne ovat olleet paljon hienompia . Toivon, että kun takki saapuu, olisi sen verran leudot kelit, että voisin käyttää takkia vielä tänä vuonna :)

Nyt sitten on melkein kuukauden odottelu, että paketti saapuisi mulle tänne Suomeen :) Toivotaan, että tulee oikea tavara ja oikeassa koossa, ettei pääse itku :D Tää olikin muuten eka kerta, kun tilaan jotain ulkomailta.

Esittelen tämän ihanuuden, kun saan sen käsiini. Olen aivan täpinöissä! :D

8 kommenttia:

  1. On kyllä ihana takki! Itelläkin tekis mieli jotain tuon tapaista :) Paljon tuo makso?
    btw, sallaa, inhoon tuota sanavahvistusta kommentoinnin lopussa.. :D Ota se pois niin jaksan kommentoida ;D hahahaa. t.laiskimus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Takki oli 110 dollaria + kuljetus 33. Suomesta tulee sitten tullista vielä ALV:n maksu 23%, et n. 130 e tulee maksamaan :)

      Voi ei, oli näemmä se sanavahvistus päällä! :D Itsekin vihaan sitä, mut nyt se on otettu pois!

      Poista
  2. Aivan täydellinen!! Oon hieman kateellinen :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyl aivan ihana :P Ei kannata olla kateellinen, eiköhän yhtä ihania yksilöitä tuu sullekin vastaan :)

      Poista
  3. hihihii aivan mahti takki :) etukäteisjoululahjat itselle on sitä paitsi kaikista parhaimpia (nimim. nintendo wiin onnellinen omistaja)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös ookki, tykkään kans tosi paljon! Oi vitsit, oot ostanu wiin, mun pitää tulla kyllä testaamaan se,kun en ole ikinä pelannut :D

      Poista
  4. Tuo takki on aivan ihana. Oon kans katellu tota jo viime vuonna, mutten saanu aikaseks vielä tilata. :) Täytyy tulla kurkkimaan sitten miltä näyttää päällä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans ihaillu tuota jo kauan aikaa, toivotaan että se on oikeastikin yhtä hyvä :)

      Poista