sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Auringon pilkahduksia risukasaan

Ihana otsikko, mutta niin sopiva :D

Alkaa nyt vain tuntua, että alkaa elämä rullaamaan täällä Helsingissä. Eka asuntohan(missä asuin tosiaan viikon) mikä me saatiin, oli ihan hirveä, mutta meidän oli pakko ottaa se, kun ei muita ollut tarjolla. Ja ei tosiaan oltu nähty sitä sisältä, ennenkuin muutettiin. Nykyään en suostu muuttamaan enää ikinä, jos en ole asuntoa nähnyt sisäpuolelta ennen sopimuksen allekirjoittamista.

Mutta nyt saatiin uusi asunto, perjantaina mennään kirjoittamaan siitä vuokrasopimus. Asunto on aika kompaktin kokoinen, 40 neliön kaksio meille kahdelle plus kissat, mutta sopu sijaa antaa :) Päästään muuttamaan varmaan marraskuun lopussa. Sisustuspostausta tulossa sitten joulukuun alussa, kun saadaan kaikki tavarat paikoilleen.

Kahvilaherkku :)
Mulla on nyt muutenkin jäänyt hirveästi postauksia välistä, on muutamat ostokset esittelemättä, mutta mun kaikki tavarat on tällä hetkellä kolmella eri paikkakunnalla, joten ei oo hirveästi mielenkiintoa ollut mihinkään ylimääräiseen, esim. blogin pitämiseen. Ja se kameran puuttuminen vähän haittaa :D

Liikunnatkin on jäänyt vähemmälle, mutta perjantaina kävin tekemässä käsitreenit:

Lämmittely cross trainerilla n. 7 min
Hauikset käsipainoilla
Taljaojentaja narulla
Vipunosto sivulle käsipainoilla(olkapäät)
Rintalihakset laitteessa(mikähän sen laitteen nimi on, rintalihaslaite :D)
Aerobista cross trainerilla n. 10 min
Loppuun nopeat venyttelyt

Tein aika lyhyet treenit, koska mulla oli kiire ja en ole hetkeen treenaillut taas käsiä, joten yhdet liikkeet kullekin lihakselle kyllä riitti tekemään mun paikat kipeäksi :D Mun piti loppuun tehdä pidemmät aerobiset, mutta mua alkoi pistään lantiosta, joten ne sitten jäi. Onneksi venyttelyt auttoi kyseiseen lihaspistokseen. Sit palkkarit naamaan ja suihkun kautta kotiin! :)






















Huomenna ois tarkoitus rääkätä keskivartaloa :P Odottelen innolla, toisinkuin huomista lihakset-kurssin tenttiä.

2 kommenttia:

  1. Kävin antamassa sulle Liebster Blog- tunnustuksen, voit käydä kopsaamassa sen mun blogista ! c:

    VastaaPoista