torstai 30. elokuuta 2012

Welcome to Helsinki

Täällä kirjoittelee yksi eläinlääketieteen fuksi, väsyneenä SEKÄ onnellisena :) Muutama kuva meidän iltaohjelmista(mun kamera jäi Tampereelle, joten kännykällä on pitänyt kuvata)

Sunnuntaina lähdin junalla kohti Vantaata, asun täällä sukulaisten nurkissa siihen asti kunnes 1.9 saadaan oma asunto. Muutto tosin tehdään vasta 7.9, kun ei meillä kummallakaan ole viikolla sellaiseen aikaa.

Maanantaina meillä alkoikin orientoiva viikko, paljon on tullut infoa ja iltaohjelmissakin olen ollut mukana :) Tänään kävimme tutustumassa Yliopistolliseen eläinsairaalaan, mitä mä olin odottanut eniten. Alkaa tuntua yhä enemmän vain siltä, että tämä on mun ala. En malta odottaa, että ensi viikolla alkaa jo sitten oikea opiskelu. Opiskelijabileet on myös tietenkin se asia, mitä odotellaan... :P

Iltaohjelmat: maanantaina meillä oli yliopistolla nyyttärit, tiistaina kävimme Suomenlinnassa ja keskiviikkona oli vuorossa Kallio-kierros. Tänään eli torstaina on pitsailta yliopistolla.


En ole ehtinyt oikein koneella käymäänkään, olen ehtinyt vain kääntyä tässä asunnolla ja on saanut jo jatkaa matkaa. Helsingin keskustassakin ollaan käyty muutamaan otteeseen, mutta ehkä siellä pitää vielä muutama kerta kierrellä, että paikat tulevat tutuiksi :D


Meidän luokalla on paljon ihania ihmisiä, vaikka ei ole ehtinyt edes kaikkien kanssa vielä jutella kertaakaan. Olen jopa oppinut n. 15 ihmisen nimet, jee!

Mulla on muutama postaus rästissä, mutta yritän saada ne tehtyä, kun saan tän yliopistoelämäni käyntiin ja muuton pois alta. Tässä oli nyt pieni raapaisu siitä, millaista on aloittaa eläinlääketieteellisessä tiedekunnassa.


Lämmintä syksyn jatkoa!

3 kommenttia:

  1. Hei Salla! :) Onko teillä porukkaa tulossa Sivuaineapproileen Kallioon 13.9? Olis kiva nähdä, itse olen ainakin sinne menossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meille ei oo noista approista puhuttu, mutta mikäpä estää mukaan tulemasta :) Pitää katsoa! Meillä on varsajaiset(=fuksiaiset) 12.9, että voi olla vähän heikko happikin :D

      Poista
    2. Joo noi on silloin torstaina, niin äkkiäkös siitä jatkaa samoilla silmillä ;) klo 16.00 alkaa kierto, katso vaikka ryhmän Sivuaineappro - tiedot facessa :)

      Poista