maanantai 20. elokuuta 2012

Loppuviikon meininkiä

Loppuviikko olikin aika tiiviisti suunniteltu, että nyt vasta kerkeää tähän koneelle istumaan ja vähä naputtelemaan tekstiä :)

Torstaina töiden jälkeen ajelin Poriin katsomaan mun yhtä parasta ystävää. Istuttiin mun kaverin kotona, juotiin kahvia, syötiin keksiä ja suklaata. Käytiin loppuillasta vielä Bar Cocossa drinksuilla, jotka näytti lähinnä hernekeitolta :D Mutta maistuivat hyvältä. Pyydettiin siis baarimikkoa tekeen meille alkoholittomat, jotkut makeat drinkit. "Kaunis" väri tuli kiivistä.

kuva otettu salamalla, että juoman väri pääsee oikeuksiinsa :D


Perjantaina mun aikataulutus pettikin aika pahasti, töissä meni tosi myöhään, tulin kauheella vauhdilla kotiin ja pakkasin kimpsut ja kampsut autoon ja lähdin kohti Tamperetta. Me oltiin menossa tosiaan Blockfesteille, joten kiirettä piti koko päivän. Toin kissat kauheella vauhdilla kämpille, kävin ruoka- ja eläinkaupassa, kävin suihkussa ja sit saikin jo lähteä alueelle. Päiväunet olis voinu tehdä hyvää, koska olin aamulla herännyt 5.20. Tosi kiva!


Väsynyt!
Ylempänä näkyy muuten se mun uusi H&M:n toppi. Se on aivan ihana kesäkäyttöön, miinuksena kuitenkin, että se on kauhean pitkä takaa, vaikka on kokoa xs.

Paleface

Käytiin tosiaan kuuntelemasssa Paleface, Jukka Poika, Petri Nygård ja Ice Cube. Esiintyjistä en jaksa oikein ikinä ottaa kuvia, koska ei niistä näy mitään.Mut mulla oli ainakin tosi kivaa, musiikki oli tommosta rentoa ja oli kiva päästä käymään edes jossain tapahtumassa tänä kesänä :D Lähdettiin kesken Ice Cuben sitten menemään, koska ajateltiin, että päästään sieltä alueelta vielä kohtuu nopeasti poiskin. Käytiin sitten vielä Hesessä hakemassa ruokaa ja lähdettiin kotiin.

Lauantaina mä en oikeastaan muuta tehnyt kuin nukkunut, on tullut niin paljon univelkaa. Sunnuntaina käytiin aamulla salilla ja sen jälkeen mentiin Astoriin syömään. Astor on siinä keskustorin vieressä oleva aivan ihana ravintola, suosittelen käymään! Ruoan jälkeen käytiin vielä Ikeassa katsomassa meille uutta sänkyä :)

Nyt vietän lomaviikkoa ja sunnuntaina lähdenkin Helsinkiin ja maanantaina alkaa koulu. Nyt alkaa jo vähäsen jännittää tämä yliopistouran alkaminen, koska siitä ei ole mitään kokemusta ja tulee aivan hirveästi uutta asiaa!



Yliopistolta on tullut nyt kaksi kirjettä, ja tavaraa alkaa olemaan :D Pitäisi käydä tuo opinto-opas läpi ja tehdä ennakkotehtävät vielä tällä viikolla. Tänään suunnitelmissa käydä pikainen shoppailukierros kaupungilla, mulla ei ole hirveästi syysvaatteita, joten niitä lähden metsästämään :)

Aurinkoista viikon alkua! Jokos teillä on alkanut koulu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti