maanantai 6. elokuuta 2012

Road trip to Helsinki

Iloinen kuski :D Hiuksetki menneet sekaisin

Matkaeväinä vettä,kahvia ja proteiinipatukoita
Lauantaina käytiin mun miehen kanssa Helsingissä katselemassa mulle valmiiksi bussipysäkit ja yliopiston alue, että osaan siellä sitten kulkea muutaman viikon päästä. Asun tosiaan nyt tilapäisesti Vantaalla ja Helsingissä kulkeminen ei ole minulle tuttuja, joten tämmöinen reissu tuli tarpeeseen. Se oli myös hyvä tekosyy takaisin tullessa poiketa Jumbossa

Perjantaina olin tehnyt jalkatreenin salilla ja ai että, mun jalkoja särki! Oli kiva koko päivä kierrellä kävellen ympäriinsä yliopistolla ja etsimässä bussipysäkkejä :D Sunnuntaina oli sitten vuorossa keskivartalotreeni ja nyt on keskikroppakin jalkojen lisäksi jumissa. No, ainakin tietää että treeni on ollut onnistunut.

Kaksi viikkoa vielä töitä ja sitten viikko lomaa! Ai että kun odotan sitä, että pääsen takaisin Tampereelle :)

Hyvää syksyn odotusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti