tiistai 31. toukokuuta 2011

Time is money

Oon jo kauan haaveillut rannekellosta. Nyt sitten mun mies lupasi,että hän voisi mulle kellon ostaa,kun olen siitä niin kauan puhunut. Hintaa sais olla kuulemma maksimissaan se 200 euroa. Olen nyt koittanut bongailla hyvännäköisiä kelloja ja löysin muutamia kivoja vaihtoehtoja.

DKNY:n kelloihin tykästyin :) Hinta on noin 115-150 euroa.






Myös merkiltä KoneHELSINKI löytyi ihan kiva ehdokas.Tällä hintaa vain 50 euroa.
 Merkki nimeltä O.N.E löytyi myös yksi kiva,hinta noin 30 euroa,riippuen väristä.
(kuvat: Keskisen Kello ja Kultajousi)

Näistä näkee aika selkeästi,millaisen kellon haluan :D Kaikki ovat aivan samaa tyyliä.On myös monia muita,mitä olen pitänyt kauniina,mutta ne ovat vähän ehkä liian kapeita.Toinen noista DKNY:n kelloista on ehkä hieman liian kapea.Mutta pitäisi käydä koittamassa,niin voisi mielipide muuttua :D Tykkään kyllä ehkä eniten tuosta KoneHELSINKI:n kellosta,se on kivan juhlava ja sellaisen juuri haluan, blingbling-kellon :P

Mitäs mieltä olette?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti