maanantai 30. toukokuuta 2011

Osaa miehetkin yllättää...

Meillä on tosiaan vuosipäivä huomenna ja päätettiin,että lähdetään meidän asunnolle Tampereelle viettää kiva vuosipäiväviikonloppu. Asutaan nyt tosiaan täällä meidän kotikaupungissa kesä,ku mun mies sai täältä töitä ja mitäpä minä yksin Treellä tekisin...

Noo,aloin jo ihmetellä kun herra sanoi,että otapa sitten uikkarit mukaan,Mietin vaan,että mihinköhän uimahalliin se on mut viemässä :D Mut sitten Tampereella lauantaina varoitti myös,että varaudu viettämään yksi yö poissa asunnolta. Siinä vaihees kellot alko jo soimaan,että mähän pääsen johonkin kylpylään! Ja niinhän se meni; oltii kylpylähotelli Edenissä yön yli. Ja kivaa oli,mies oli varannut hoitoja ja kaikkea <3 Olin kyl ihan äimistynyt,kuinka sain näin kivan yllätyksen. Osaa ne miehetkin näemmä yllättää ;)

Loppupiristykseksi kuva,missä minä saan Nöpöltä hiustenpesun. Hyihyi,likaiset hiukset!





2 kommenttia:

  1. Mitenkä mä en osaa ajatella J:stä tolla tavalla kun suurin osa muistoista on niitä, kun se kiusasi meitä tai me kiusattiin sitä :D PS. Voin paljastaa, että luettiin kerran herran päiväkirjaa ala-asteella, sääli ettei siellä ollu mitään mielenkiintoista jos ei lasketa mukaan niitä "Tänään pelattiin jalkapalloa TP:n kanssa" :D Voe voe! No mutta hei kiva kun kommentoit, niin löysin sun blogiisi :)

    VastaaPoista
  2. Siis mitä,onko J:llä ollut päiväkirja? Hiih,suloista :) Kyllä se on ihana mies,osaa joskus olla romanttinenkin ja yllättää,tosin mä olen sitä siihen vähän kannustanut :D

    VastaaPoista