keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Mielihyvää

Oi vitsit,en oo taas ehtiny päivitellä,on ollut vähän kiireitä.

Sain vihdoin töitä kesäksi,ku mun edessä oleva Ranskan reissu on hankaloittanut niiden löytymistä.Toimin nyt si ravintolatyöntekijänä(ilman minkäänlaista kokemusta :D) 

Sain nyt sen rannekellon,mitä on himoinnut jo kauan. Päädyin Guessin rannekelloon,joka maksoi Timanttisilla 235 e. Mainitsin tuossa aikaisemmin siitä koneHELSINKI:n kellosta,mut ostan sen varmaan vähän myöhemmin vaikka itse,kun mun mies lupas kuiteski mulle nyt noin kalliin kellon lahjaksi :) Ja sitten kuvaa kellosta!

Nöpö taustalla :)


Oli tosi huono valo kuvata tuota kelloa,joten pahoittelen huonosta laadusta :)

Nyt sitten tiedossa muutama viikko normaalia arkea ja sitten kutsuu Ranska! Ihanaa,pääsee taas ulkomaille. Sveitsistä on jo niin pitkä aika.


Mulla ois nyt mielessä pari asiaa,josta haluaisin tehdä postauksia,et seuraavissa päivityksissä nää on si tiedossa muiden päivitysten ohessa. Aattelin esitellä mun kesävaatteet ja -kengät ja sitten mietin,että teen päivityksen mun Sveitsin ajoista. Joten tiedossa on paljon paljon kuvia!

Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti