maanantai 3. kesäkuuta 2013

Parvekepostailua

Voi vitsit, kuinka ihanasti tämä Suomen kesä on alkanut. Sisällä meinaa läkähtyä eikä täällä ulkonakaan kylmä tule. Istuskelen nyt parvekkeella ja nautin pienestä tuulenvireestä, mikä silloin tällöin eksyy tännekin asti.


Rakas Nöpö seurana <3
Pieni koulujuttu olisi vielä tehtävänä(liittyen tutorointiin), mutta jotenkin en saa vain aikaiseksi aloittaa.

Aloin eilen miettiä tätä mun blogia ja sitä, minkätyyliseltä tämä näyttää muiden silmissä. Ekoja kertoja olen bloggaillut jo siis 15-vuotiaana ja silloin ei blogit olleet vielä mitenkään in. Lopetin kuitenkin kirjoittelemisen ja aloitin nyt myöhemmin uudestaan. Haluan blogata minua kiinnostavista asioista, eli eläimistä, liikunnasta, kauneudesta ja myös vähän perus elämää. Oman yksityisyyteni takia en halua jakaa täällä liikaa mun elämästä, enkä todellakaan halua esitellä täällä läheisiäni. Riittää että oma pärstä täällä vilkkuu :D

En halua olla pelkkä eläintyttö, vaan haluan osoittaa että vaikka minunlaiseni eläintenhoitajaksi opiskellut uskaltaa sotkea kätensä navetta- ja sikalatöissä, osaa myös pukeutua nätisti ja on kiinnostunut omasta hyvinvoinnistaan, eikä pidä kauneutta mitenkään turhana. Minusta ainakin tuntuu, että esim. jos olen hakenut johonkin muualle kuin eläinalalle töihin, niin sitä pidetään outona. Miksi ihminen ei voisi olla kiinnostunut monesta asiasta? Nyt kun vielä ollaan nuoria, on ihanaa testata erilaisia asioita ja elää elämäänsä.

Mutta siinä pienimuotoinen "avautuminen" mun bloggauksesta. Kesällä yritän taas kirjoitella ahkerammin ja toivottavasti saan teille paljon hienoa kuvamateriaalia :)

Nauttikaa näistä ihanista päivistä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti