lauantai 29. kesäkuuta 2013

Ale-ostoksia ja muuta höpöttelyä

Kävin viime viikolla kiertämässä vaatekauppoja ja aika hyvät alet siellä olikin käynnissä :) Muutamia löytyjä sain napattua itsellenikin


Cubuksesta kaulakoru 6 e 
Tässä oli lähtöhinta jotain 20 euroa, mikä olisi ollut aivan liikaa, joten nyt lähti mukaan hyvällä alennuksella. Oon jo kauan haaveillut statement-korusta ja tää sopii yhteen aivan ihanasti mun yhden mekon kanssa :)


Hame H&M 7 e
Tässä oli lähtöhinta n. 15 e, joten ihan hyvä alennus tästäkin. Mulla ei ole ollut sellaista siistiä hametta, joten vihdoin löysin sellaisenkin koristamaan mun vaatekaappia. Anteeksi hameen ryppyisyys, mutta tunnetusti mun vaatteet on aina rypyssä :D


Lumene Matt Touch syväpuhdistava turvenaamio
Tämä naamio ei ollut missään tarjouksessa, mutta olen kuullut kehuja tästä, joten päätin ottaa testiin ja katsoa, olisiko tästä apua minulle


Ostin myös jo aikaisemmin Kicksiltä meikkituotteita, mutta esittelen ne sitten myöhemmin :)

Muuten mulla on arki rullannut kiireisenä, olen ollut töissä täyttä viikkoa ja tällä viikolla varsinkin olen taas yrittänyt reipastua liikunnan parissa, sekä jättänyt herkut pois. Herkuttelen muutaman viikon päästä kun lähdetään tyttöjen kanssa reissuun, josta kerron myöhemmin lisää.

Salille!

Töihin lähdössä

Liha-makaronilaatikko valmistumassa
Sellaista tänne kuuluu. Seuraavaksi pitäisi lähteä taas töihin ja huomennakin on taas töitä, joten päivät kuluu nopeasti, kohtahan se koulu taas alkaa ja kesä on koettu.

Mites elukalle hakeneet, miten kävi? Tulkaa kertomaan pisteitänne :)
Obs. Sallin blogissa mieletön arvonta, kannattaa osallistua!

5 kommenttia:

  1. Heippa, kiitos kysymästä, ei kovin hyvin käynyt. Pisteitä ei tullut kuin vaivaiset hieman yli 10 pistettä, mikä ei todellakaan kuvasta tekemääni työtä kokeen eteen saatika osaamistani. Olin valmistautunut vuoden 2012 kaltaiseen kokeeseen ja menin lukkoon koetilanteessa. Harmittaa näin jälkikäteen kun koepaperia on katsonut "selvin päin" ilman paniikkihöyryjä, että moni tehtävä olikin ihan helppo ja olisin osannut. No ensi vuoteen ja vahvistaen entisestään rautaista hermojen hallintaa... mutta miten? Tämä vuosi meni täysin paniikin piikkiin :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmin paikka! Tosi monelle taisi käydä samanlailla kuin sinulle; olikin olettanut että koe on täysin erilainen. Ja pisteitähän ei nyt vaadittu kuin n. 41, että tänä vuonna pääsi sisälle elukalle. Muihinkin tiedekuntiin pisteet laskeneet sen parikymmentä pistettä.

      Koetilanteessa hermojen hallinta on tärkeää. Itse osaan pitää hermoni hyvin koossa enkä stressaa turhia, joten pystyn tekemään parhaani, jännittäminen ei ole ikinä ollut minulle ongelma. Kannattaa varmaan tutustua erilaisiin rentoutumiskeinoihin sekä tehdä mielikuvaharjoittelua koetilanteesta, että mitä jos koe onkin taas sellainen ettei osaa, miten silloin toimia.

      Paremmalla fiiliksellä sitten ensi vuonna, mitäs sitä tietää, millainen koe silloin tulee :)

      Poista
  2. Totta, ensi keväänä varaudun aivan kaikkeen ja olettaen, että vastassa on jotain aivan muuta kuin sitä mitä odotan. Tämän vuoden koe oli ehkä pahin mikä voi eteeni tulla. Ensi vuonna pitäisi siis olla pala kakkua :-) Hyvää kesää! odottelen innolla 2. vuoden postauksiasi, jotta saan kunnon lukudraivin taas päälle. p.s Ja kiva muuten tuo sun löytämä koru, sopii sinulle :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että sulta löytyy oikea asenne! :) Koitan kirjoitella mahd. paljon erilaisista asioista täällä blogissani, mutta kyllä opiskeluista taas tulee tekstejä esim. omia mielipiteitäni eri kursseista.

      Kiitos, munkin mielestä tuo koru on aivan upea. Hyvää kesää sinullekin!

      Poista