maanantai 5. maaliskuuta 2012

H&M

Pistin tänään nettikaupassa tilauksen H&M:lle, mutta minulla ja nettisivuilla oli selkeästi jotain erimielisyyksia ja eikä minun omilla käyttätunnuksilla H&M:n sivuilla edes näy, että olisin mitään tilausta tehnytkään, eikä spostiinkaan tullut mitään tilausvahvistusta. Joten tässä nyt olen vähän pää pyörällä, että meniköhän tilaus perille vai ei. Mutta noh, laitoin asiakaspalveluun viestiä ja asia selviää aikanaan.

Kuitenkin, tämmöiset pitäisi tulla tilauksessa:


Kuvat H&M

Tilaukseen lähti perusmusta käsilaukku, koska entisestä laukustani alkaa jo irtoilla palasia sieltä täältä(keinonahka,jee!), joten ehkä on aika hommata uusi :D Ja tykästyin laukun simppeliin ulkonäköön, rakastan arkivaatteissa ja -asusteissa yksinkertaisuutta.

Sitten tilasin normaalit urheiluhousut 3/4-lahkeella. Urheiluhousuja mulla ei monia ole eikä opiskelijabudetilla ole varaa ostaa esim. Niken housuja(vaikka hirveästi mieli tekisin) niin tyydyn tämmöisii halvempiin vaihtoehtoihin :) Enkä ole ikinä ollut mikään "välineurheilija", joten nuo varmasti ajavat asiansa minun käytössäni.

Tästä pääset laukun sivuille ja tästä housujen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti