sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Crazy weekend

Takana on mukava viikonloppu :) Olin tosiaan Porissa hyvän vanhan ystävän luona viettämässä viikonloppua. Perjantaina olikin sitten suunnitelmana käydä pyörähtämässä Porin yössä pitkästä aikaa :)
Taas niitä mustikkashotteja :D

 Koitin ottaa asukuvaa myös,mutta kuten näkyy, eipä niistä kovin kummoisia tullut :D
 

Kävimme tosiaan Passionissa yksillä ja ilta jatkui Cabaretiin,missä viihdyimmekin pilkkuun asti. Oli kyllä hauskaa <3

Lauantaina me tytöt ei tehtykään sitten yhtään mitään muutakuin söimme ja saunoimme. Heräsimmekin vasta noin klo 14, niin siinähän se päivä olikin jo melkein mennyt :D

Tänään oli kyllä silti ihana palata kotiin miehen ja omien vauvojensa luokse :) Koin ahaa-elämyksen,kun aloin pakkaamaan Poriin, kun kaapistani löytyi kirjekuorilaukku ja minulla ei ollut hajuakaan, että omistan tällaisen.


Katsoin joitain vanhoja kuviani ja huomasin, että olin jopa käyttänyt laukkua. Aika kiva yllätys oli löytää jotain uuttakin vaatekaapista. Alan muistaa hämärästi, että olen ostanut tämän laukun joko Ranskasta tai Sveitsistä.

Että sellainen ihana viikonloppu takana,kiitos rakkaalle ystävälle :) Huomenna onkin tiedossa navettavuoro, joten ainakin kolme päivää olen varmaan niin rättipoikki, etten jaksa postailla mitään(keskiviikkona olen viimeisen päivän töissä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti