perjantai 1. marraskuuta 2013

Marraskuu

Huh huh, onpas aikaa kun on tullut kirjoiteltua tänne blogiin :) Viimeinen kuukausi on ollut elämässä aivan hirveää hullunmyllyä. Ensin oli koulussa pari viikkoa ihan täyttä tuskaa, täynnä palautettavia kotitehtäviä/tiivistelmiä ja siihen päälle pari tenttiä, nii ei oikein naurattanut. Tämän jälkeen lähdin Tampereelle suorittamaan sikalaharjoittelua kahdeksi viikoksi. Nyt vihdoin ja viimein tämän viikonlopun saan hengähtää, kun pääsen huomenna takaisin Helsinkiin, vitsit että on ikävä jo mun rakkaita <3
 
Laitoin muutaman kuvan varsasitseistä. Sitsit on kyllä niin mun juttu, olen tykästynyt niihin aivan valtavasti :) En jaksa enää käydä viikonloppuisin baareissa, yleensä tykkään käydä ulkona, kun on tällaisia erilaisia tapahtumia :) Päälleni valikoitui mun lempparimekko, vaikka se ei ihan cocktailmekko olekaan.

Ekyn värit edustettuna :)


Maanantaina alkaa taas kaksi uutta kurssia; immunologia ja virologia. Toivon, että en olisi ihan niin väsynyt kuin olin edellisten kurssien kanssa, koska tällainen jatkuvassa stressissä oleminen ei voi tehdä ihmisille hyvää. Viikonlopun pyhitän levolle ja ensi viikolla alkaa taas armoton treenaaminen ja terveellisesti syöminen ja tehdään ne kouluhommat heti eikä huomenna!

Palailen tänne blogiin mahdollisimman pian, ettei tulisi taas tällainen monen viikon tauko! Ainakin  esittelen mun Yves Rocherin tilauksen, kun pääsen vihdoin maanantaina sen postista hakemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti