maanantai 5. marraskuuta 2012

Viime viikko

Mun viime viikon keskiviikko näytti tältä:


Meillä oli tosiaan Helppo-keskiviikkobileet Cubassa. Aika laimea meno oli, vaikka me elukkalaiset vallattiin tanssilattia ja pistettiin jalalla koreasti :)

Torstaina mulla oli taas ohjelmaa koko päivä, ensin vääntäydyin yliopistolle pari tuntia myöhässä ja illalla oli vuorossa heppailua, pitkästä aikaa!





Mun luokkakaveri omistaa hevosen, joten torstaina lähdin käymään hänen kanssaan tallilla ja pääsin itsekin ratsastamaan. En ole ollut hepan selässä taas puoleen vuoteen, mutta hyvin meillä sujui. Olin kyllä jo aivan kuollut, vaikka ratsastin varmaan n. puoli tuntia :) Vitsit, ku on ikävä säännöllistä ratsastusta!


Viimeisenä mun perjantain koululook :D Kiireinen viikko takana ja vielä kiireisempi edessä! 
Joululomaa odotellessa...

3 kommenttia: