keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Hullut päivät

Viime viikolla oli Stockalla tosiaan hullut päivät ja kävin itsekin pyörimässä siellä kahtena päivänä. Muutama tavara tarttui mukaan (ja päänsärky)


Ostin Sensailta tuommoisen paketin, joka sisälsi kaksi ripsiväriä ja sitten kaksi eri puhdistusainetta. Olen käyttänyt pitkään kyseistä ripsiväriä ja olen tyytyväinen :) Maskara lähtee pois 38-asteisella vedellä, joten puhdistusaineita ei tarvita.




Mukaan otin myös Lumenelta peitevoiteen tummille silmänalusille. Minulla on luonnostaan tosi tummat silmänaluset, joiden kanssa olen taistellut koko ikäni. Olen kaveriltani lainannut kyseistä tuotetta ja minusta siinä hinta-laatusuhde on kohdallaan :)




Otin myös ensimmäistä kertaa testaukseen Aussien shampoon värjätyille hiuksille. Olen kuullut paljon kehuja Aussien tuotteista, joten nyt oli pakko testata, kun ne olivat tarjouksessa. Itselleni kyseinen shampoo oli kyllä pettymys. Haju oli ihana, mutta pois pestessä tuntui, että hiukseni kuivuivat ihan korpuiksi ja enkä meinannut enää saada hiuksia irti toisistaan. Vaati todella paljon hoitoainetta, jotta sain hiukset taas sileiksi ja pehmeiksi.

Onkos täällä muita hulluilla päivillä käyneitä,mitäs tarttui mukaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti